tisdag 1 mars 2011

111!!!

Vår dator klappade ihop igen men nu ska den tydligen fungera enligt starka källor (Macgyver)... Jag hörde en kul grej på radion igår. Att om man tar sitt födelseår och plussar det med sin ålder som man blir i år så blir det 111. Alltså 80 som jag är född plus min ålder snart 31 blir 111. Och detta år 2011 dessutom, tufft va! Onödigt vetande men oh så intressant som programmet på p3 heter där jag hörde detta. Så räkna på nu!!!!

Igår var första gången minifisen inte grät när mannen lämnade han på dagis, idag var första gången minifisen inte grät när jag lämnade honom på dagis! Åh vad skönt!!

Idag har jag varit på en fantastisk föreläsning, jag blir genast väldigt driven och vill jobba, jobba, jobba för att förbättra mig själv,  mitt sätt att arbeta och min arbetsplats. Jag hoppas att de andra känner likadant annars kommer jag nog att uppfattas som väldigt jobbig, hehe! Kul var det och jag ser fram emot mitt nya arbetssätt!

Nu ska jag slappa lite framför tvn innan det är dags för sängen och ännu en dag på jobbet.

Adios...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar