lördag 5 mars 2011

Mors lilla Olle!

Idag har jag bakat, hela förmiddagen har jag bakat. Kolakakor som blev stenhårda men goda, kladdkakemuffins som blev fantastiska som vanligt och så kanelbullar förstås.

Sen fick vi fint besök av vänner och deras "lilla" hund, en briard tror jag de heter. Stor som en shetlandsponny men snäll som ett lamm. Milo har efter besöket kastat bollar här hemma följt av ett oh,oh (hans sätt att härma en hund?!?). Precis som om den stora lite skrämmande hunden skulle komma tillbaka. Han, Milo alltså, blev jätteledsen när hunden skulle åka hem och grät stora krokodiltårar när de försvann bakom dörren. Lite som Mors lilla Olle!

Här hade det passat bra med ett kort på dom två men jag är verkligen DÅLIG på att fota vissa tillfällen. Så jag stal denna bild istället... Hade väl fullt upp med att prata antar jag.

I morgon blir det kalas för mig, det blir trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar