söndag 6 mars 2011

Peanutbutter!!!

Mitt kalas... Egentligen såg jag inte så mycket fram emot det för jag är så himla trött av vissa omständigheter så när första gästerna anlände låg jag i soffan och sov.

Hur som helst.
Min svärmor ringde i lördags och undrade om det var något jag behövde hjälp med till kalaset. Då passade jag på att önska mig en tårta som hon hade gjort en annan gång. Den här!!

http://www.recept.nu/1.127956/leila_lindholm/efterratter_godis/mjol/maffig_chokladtarta_med_peanutbutter_frosting
 
Den är väldigt mäktig men åh så goood!!! Halva finns kvar i frysen så är det någon som vill komma på fika då vet ni vad ni får.

Jag fick jätteroliga presenter.
Jag fick, ett presentkort på en resturang för två personer på Asia palace i Nässjö, ett presentkort på HeddaGretas i Eksjö, pengar, en träningströja och ett objektiv till min kamera!
Så nu har jag värsta paparazzikameran, zoomen är grym, jag kan ta på jättelångt avstånd. Bilder kommer garanterat.
Det gör ju som ni förstår att jag är ett steg närmare min dröm om att bli en bättre fotograf. Måste bara lära mig den liiiiite bättre...

1 kommentar: