torsdag 3 mars 2011

MIN dag!!!

Idag är det min dag! MIN födelsedag som jag inte delar med någon annan, vill jag hemskt gärna tro i min egohjärna. Mina fina killar hade fixat frukost på sängen som jag fick innan klockan 7, de var uppe tidigt minsann. Finstämmig sång, rostat bröd som de stansat ut små hjärtan, te, ljus och flagga. Ja, och så ett paket förstås! Parfym och bodylotion med mycket god doft. Han har bra smak den där mannen min. Fast han skyllde på Milo.
På arbetet blev jag oxå uppvaktad med kort och tulpaner och här blev det flerstämmig sång!!! Senare kom jag till mitt andra arbete där alla sa grattis i kör när jag gick in genom dörren.



Väl hemma bakade jag absoluta favorit fikat, kladdkakemuffins! Inte mycket som slår dom kan jag lova! Ok dem ser lite brända ut men tänkte mest visa mina kanonbra muffinsformar i silikon. 
Nu har vi precis ätit förrätt bruschetta!! Jättegod sådan!
Sen fick jag ett fint paket, en weekend på hotell  i valborg! Ska bli jättehärligt.

Elite Grand Hotel i Norrköping!

Ser fin fint ut tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar